Alergarea și durerea de spate

Poți alerga cu dureri articulare

Conținutul

    Iată câteva sfaturi despre cum să-ți păstrezi sănătatea genunchilor atunci când alergi. Lucrează-ți forța musculară Antrenorii de sport spun mereu că alergatul nu te face puternic, dar trebuie să fii puternic ca să alergi.

    poți alerga cu dureri articulare terapie cu laser pentru artroza articulației cotului

    E destul de adevărat, pentru că alergatul e un exercițiu repetitiv care implică un anumit grup de mușchi din partea inferioară a corpului și un număr limitat de poți alerga cu dureri articulare, a zis Plack. De exemplu, alergatul nu prea antrenează mușchii șoldului, cei care te ajută să te miști dintr-o parte în alta, a zis Hamilton.

    poți alerga cu dureri articulare tratamentul artrozei cu sodă

    Din acest motiv, mulți alergători au acești mușchi subdezvoltați. Cercetările arată că mușchii subdezvoltați ai șoldului pot duce la o durere constantă în exteriorul genunchiului.

    poți alerga cu dureri articulare unde se pot vindeca articulațiile

    După ce începi să alergi, fă de cel puțin câteva ori pe săptămână exerciții multi-planare, de rotire a corpului în față și în spate sau dintr-o parte în alta.

    Nu-ți neglija defectele din naștere Dacă ai probleme cu sistemul osos, cum ar fi platfus sau discrepanțe de lungime între oasele picioarelor, cere sfatul unui profesionist.

    Fă asta și dacă ai avut dureri de genunchi sau alte probleme când ai mai făcut sport în trecut. Un fiziolog sau kinetoterapeut te poate ajuta să rezolvi cauzele acestor probleme și să eviți alte daune ulterioare.

    poți alerga cu dureri articulare ce este artroza piciorului tratament de 2 grade

    Angajează-ți un antrenor Alergatul e o mișcare naturală, dar majoritatea oamenilor nu aleargă corect. De exemplu, alergatul cu salturi prea mari e o greșeală răspândită poți alerga cu dureri articulare stresează genunchii, a zis Plack. Așa că, dacă vrei să alergi mai repede, nu trebuie să faci salturi mai mari.

    Stii deja multiplele beneficii pe care le aduce sportul sanatatii tale. Dar exista si reversul medaliei. Afectarea articulatiilor poata aparea chiar si atunci cand faci miscare pentru agrement. De aceea, este bine sa stii care sunt sporturile blande pentru articulatii si ce poti face pentru a mentine si a intretine sanatatea articulara atunci cand esti o persoana activa. Cuprins Mersul pe bicicleta versus alergat Rolele lucreaza muschii, dar protejeaza articulatiile Escalada afecteaza articulatia degetelor Mersul pe bicicleta versus alergat Ciclismul este o metoda excelenta de a te mentine in forma, a pierde kilogramele in plus si a-ti mentine mobilitatea articulara.

    Fă-ți o programare cu un antrenor, fiziolog sau kinetoterapeut care să-ți evalueze stilul de alergat. Unele strategii de protejare a genunchilor sunt foarte simple.

    poți alerga cu dureri articulare toate coturile articulare au rănit

    E posibil să nu fie nevoie decât să identifici și să corectezi dezechilibrele musculare, a zis ea.